niedziela, 22 stycznia 2012

Kozaki Kasi Tusk, co myślicie?

makelifeeasier.pl

Witajcie :)
Buty, które Kasia Tusk zaprezentowała na swoim blogu już jakiś czas temu od samego początku mnie nie przekonywały. I tak naprawdę w każdej stylizacji coraz bardziej skłaniam się niestety ku opinii na "nie". Pewnie zaraz posypią się znowu komentarze, że nie mam gustu, że buty są piękne i w ogóle :) Może i same buty jako buty nie są złe, ale do Kasi moim zdaniem zupełnie nie pasują. Już wyjaśniam, skąd takie odczucie i co nie podoba mi się w tym obuwiu.
Otóż zacznijmy od tego, że Katarzyna, to bardzo drobniutka i chudziutka osóbka, więc powinna raczej nosić kozaki dopasowane do nogi. Te natomiast są bardzo szerokie, co automatycznie sprawia wrażenie, że obuwie jest na Kasię za duże. Podobnie prezentuje się dół butów. Są również dość szerokie, czego ewentualnym plusem może być możliwość założenia do nich grubszej skarpetki, ale na drobnej nodze źle to wygląda. 
Kolor butów można uznać za dość oryginalny, ale niestety mało uniwersalny jak dla mnie. Za minus uznaję też to, że jak buty doznają kontaktu z wodą, to zaraz staje się to na nich widoczne, co wygląda dość nieestetycznie (w niektórych stylizacjach Kasi w tym obuwiu na zdjęciach jest uwidoczniony właśnie ten efekt).
A Wy co uważacie? Według Was pasują do Kasi te buty? Jak się Wam one w ogóle podobają? Mnie kojarzą się trochę z dzikim zachodem :)

makelifeeasier.pl
makelifeeasier.pl
makelifeeasier.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy