środa, 11 stycznia 2012

Buty dla dzieci - nowy cykl :)

Dziecko w butach, dziecko z butami
ebobas.pl

Witajcie :)
Chciałabym bardzo, aby mój blog odwiedzali wszyscy, zarówno kobiety, jak i mężczyźni, a także nastolatkowie, studenci, mamy, ojcowie, dziadkowie i babcie. W związku z tym mam zamiar rozpocząć nowy cykl tematyczny poświęcony obuwiu dla dzieci. W mojej głowie siedzi już kilkanaście pomysłów na posty, ale myślę, że Wasze sugestie będą dla mnie priorytetem. Buty dla maluchów to wcale nie taki łatwy zakup, jak mogłoby się wydawać.

Napiszcie zatem, z czym macie najwięcej problemów w trakcie wyboru butów dla dziecka? Co nie podoba Wam się w obuwiu oferowanym na polskim rynku? Mam w rodzinie kilkoro małych dzieci i już od pewnego czasu obserwuję, w jakim obuwiu chodzą i przede wszystkim, jak szybko je zużywają. I przyznam szczerze, czasem mam wrażenie, że chyba nawet buty ze stali nie dałyby rady przetrwać tych wszystkich zabaw na świeżym powietrzu :)
Piszcie, sugerujcie, a ja z pewnością rozwinę każdy podsunięty temat. Myślę, że mamy będą zadowolone :) Pozdrawiam i miłego dnia Wam życzę :)

lubię chodzić w butach mamy,\nobie stroić się kochamy,\nmimo, że malutkie stópki mam,\nchętnie w obcasach się przechadzam :)
ebobas.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy