środa, 19 października 2011

Kalosze ??? Oj tak, poproszę ...

muratordom.pl
Cześć Wszystkim...

"Kalosze poproszę" to słowa, która zawsze cisną mi się na usta, kiedy za oknem jest taka pogoda jak dzisiaj - kilka stopni powyżej zera, chmury, wiatr i deszcz, momentami ulewny. Zawsze cierpię w taką pogodę, gdyż nie mam butów przeznaczonych właśnie na taką pluchę. Dziś wyszłam do sklepu oddalonego o jakieś 500 m i w połowie drogi już miałam powódź w bucie (czarny New Balance). Wiem, że ubrałam nieodpowiednie obuwie, ale z drugiej strony nie chciało mi się specjalnie przebierać, by móc ubrać np. czerwone cichobiegi Sarah Karen :) W sumie można powiedzieć, że mam co chciałam ...
Ale tak już na poważnie, to chyba najwyższy czas rozważyć kupno kaloszy. Od kilku lat są one niezwykle popularne i sklepy oferują już naprawdę szeroką gamę tych produktów. Niskie, wysokie, w ciapki, w paski, w kwiatki, ocieplane lub nie, płaskie lub na obcasie, itd. Kupując kalosze nie zastanawiałabym się zbytnio nad tym, czy mają być różowe czy czarne, czy w paski czy w kropki, ale ważniejsze byłoby dla mnie to, czy mają być wysokie czy niskie (za kostkę). Wydawać by się mogło, że niskie kalosze powinny być wystarczające, ale chyba wysokie prezentują się na nodze bardziej efektywnie i elegancko (jeżeli w ogóle można tak powiedzieć:). 
Chyba zrobię sobie małą rundkę po wrocławskich sklepach i zrobię małe rozeznanie. Pewnie o tej porze ciężko będzie o taki asortyment, bo większość sklepów wprowadziła już kolekcje typowo zimowe, ale może coś się jeszcze gdzieś znajdzie :) Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć kaloszy dostępnych na rynku.

muratordom.pl
Wyjątkowe kalosze Amaort
kobieta.wp.pl
Kalosze Vagabond
papilot.pl
czerwonatorebka.blog.iwoman.pl
students.pl
Burberry Kalosze KB07-02
ceneo.pl
kalosze kolorowe
blog.kreowaniestylu.pl
modnykacik.pl
Kalosze na festiwal
groszki.pl
lula.pl
Kalosze Fantasy - X1130
eobuwie.com.pl
Kalosze niskie
agabuty.pl
KALOSZE KROPLE DESZCZU
nokaut.pl
I jak? Wybrałyście coś dla siebie? Ceny kaloszy są różne, zazwyczaj zaczynają się od 80 zł i bardzo szybko wędrują w górę ... Jest to jednak zakup na lata, więc chyba warto zainwestować :)

 Pozdrawiam Was serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy