czwartek, 6 października 2011

Kaja Paschalska - dobry wybór?

onet.pl

Hej :)

Czasem zastanawiam się, dlaczego tak wiele osób nie przepada za Kają Paschalską? Według mnie to niezwykle ciekawa i barwna postać, a do tego utalentowana. Dość rzadko pojawia się w mediach, a to moim zdaniem dla niej wielki plus. Świadczy to poniekąd o tym, że Kaja "nie pcha" się na siłę tam, gdzie jej nie chcą jednocześnie dążąc do swoich życiowych celów. Z racji tego, że pojawiła się w serialu "Hotel 52" ostatnio aktorkę można było spotkać na jednym z bankietów powiązanych z tą produkcją. Moją uwagę oczywiście przykuł strój Kai, a przede wszystkim jej buty.
Tak naprawdę ciężko jest mi określić, czy zostały dobrze dobrane do ubioru, gdyż raz mi się podoba bardzo, a jak zerknę drugi raz, to już tak średnio. Na pewno buty świetnie wydłużają posturę aktorki, ale wysoki i dość obszerny obcas jakoś zaburza mi całość. Nie wiem, czy tylko ja mam takie wrażenie, czy może Wam też coś tu nie pasuje?
Przyglądając się jedynie butom, to sprawiają wrażenie bardzo masywnych i niewygodnych i podejrzewam, że takie właśnie są :) Ale czego się nie robi, żeby zostać zauważonym?

onet.pl
    onet.pl 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy