czwartek, 20 października 2011

EMU ... ładne czy nie?


Hej, hej :)
Natrafiłam ostatnio na dość burzliwą dyskusję na profilu FB jednej z wrocławskich galerii, która dotyczyła bucików widocznych na zdjęciu. Szczerze przyznam, że nie spodziewałam się aż tak wielu krytycznych komentarzy dotyczących butów emu. A dlaczego? Zawsze wydawało mi się, że te buty są hitem i specjalnie dziś chodząc po mieście zwracałam uwagę na to, w jakim obuwiu chodzą dziewczyny. I co się okazało? Widziałam co najmniej kilkadziesiąt osób w takich właśnie bucikach, więc o co chodzi?
Może to była tylko krytyka dla krytyki po prostu? Inaczej nie potrafię tego wytłumaczyć :) Z tego co wiem, to są to buciki niezwykle ciepłe i wygodne, ale przez komentujących odbierane jako kapcie :) Wydaje mi się, że jako buty na jakieś krótkie spacery czy szybki wypad do sklepu po bułki w mroźny poranek nadają się jak najbardziej. A Wy co o nich sądzicie? Posiadacie może emu w swojej kolekcji? Cena oryginału to niestety około 400 zł, ale jak ktoś chce kupić podróbki w celu przetestowania, to w sieci marketów Auchan można je było dostać ostatnio za 25 zł :)
Poniżej zamieszczam Wam print screeny z dyskusji prowadzonej na FB i zapraszam do lektury :) Tylu niezadowolonych, a taka duża liczba znanych posiadaczy tych butów no :) 






 



blog.luuluu.pl
blog.luuluu.pl
blog.luuluu.pl
deezee.pl
deezee.pl
deezee.pl








2 komentarze:

  1. dla mnie te buciki sie bardzoo podobaja, i poluję na nie juz od dawna, chociaz cena troszku odstrasza niestety ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie cena - wszystko ostatnio się o nią rozchodzi ... Podobnie jest ze skórzanymi oficerkami - minimum 300 - 350 zł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy