sobota, 29 października 2011

Buty ślubne dla mężczyzny - postaw na klasykę !

moda-zdjecia.org.pl
Hej Kochani :)
Były damskie buty ślubne, więc i mężczyznom też się coś należy. Ostatnio dość często zdarza mi się przyglądać sklepowym półkom, na którym widnieje obuwie męskie. Powodem jest to, że mąż jest w trakcie poszukiwania butów. Niestety ciężko jest mu się określić co do kwestii, czego szuka, więc oglądamy wszystkie możliwe. Stwierdził, że jak jakiś model mu się spodoba, to go kupi. No i to się nazywa męskie podejście do tematu :) W sumie to mu się nie dziwię, gdyż w sklepach jest naprawdę bardzo mało ciekawych wzorów obuwia męskiego. Odnoszę wrażenie, że wszystkie są robione "na jedno kopyto", a w dodatku w moim odczuciu wiele butów jest po prostu brzydkich.
Dziś w poście jednak skupię się na męskim obuwiu ślubnym. Oferta rynkowa również jest dość szeroka w tej kategorii, ale ja uważam, że co klasyk, to klasyk - obuwie powinno być proste, eleganckie, skórzane i czarne. Dlaczego czarne? Dlatego, że wtedy staje się uniwersalne i można je ubrać do każdego innego garnituru (i nie tylko:). Nie będę ukrywać, że śmieszą mnie mężczyźni w butach z pseudo skóry węża, czy białych lakierkach... Nie jest to ani ładne, ani modne, ani eleganckie. Jeżeli chodzi o brązy, to jestem za, choć jakoś szczególnie nie przepadam za tym kolorem i nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z butami, w których chodzą osoby starsze. Jakoś brązowe buty do garnituru dla młodego faceta mi do końca nie pasują, choć nie mówię całkowicie "nie". Moja niechęć może też wynikać z faktu, że widziałam kilku panów młodych w takim obuwiu, które niestety pasowało do reszty stroju jak "pięść do oka". Uważam, że mężczyzna powinien mimo wszystko mieć na nodze czarne, klasyczne buciki, takie jak na zdjęciu pierwszym. Pozostałe w mojej opinii odpadają. Ale może według Was się mylę? Czekam na komentarze, chętnie poczytam, jakie jest Wasze zdanie na ten temat :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy