niedziela, 23 października 2011

Joanna Horodyńska i jej błyszczące buciki :)

agencja Forum
Witam Kochani :)
Dziś słów kilka o dość popularnej od pewnego czasu znawczyni i krytyka mody Joannie Horodyńskiej. Widziałam już kilkadziesiąt stylizacji tej pani i w sumie tylko do kilku mogłabym się przyczepić lub coś w nich zmienić. Ubiera się naprawdę dobrze, ale momentami według mnie przesadza ze swoją krytyką w stosunku do innych znanych ludzi w Polsce. Dziś chciałam Wam zaprezentować buty, które pani Joanna miała na sobie w trakcie prowadzenia pokazu mody kolekcji Michaela Michalsky'ego w trakcie trwającego w stolicy Warsaw Fashion Weekend.
Sami oceńcie, czy znana dyktatorka mody w kraju dobrze dobrała obuwie do reszty stroju? Czy delikatna, zwiewna, żółta sukienka nie za bardzo gryzie się ze złotymi, błyszczącymi butami z dodatkiem bladozielonych wstawek? Same buty nawet nie wyglądają tak źle i pewnie doskonale nadają się na sylwestrową imprezę, a nawet studniówkę :) Moje uczucia są dość mieszane, jeśli chodzi o ten zestaw i jestem bardzo ciekawa, co Wy o nim myślicie? Zobaczcie zdjęcia poniżej i komentujcie do woli :)

agencja Forum
agencja Forum
agencja Forum
agencja Forum

Z drugiej strony, Pani przeprowadzająca wywiad też jakoś nie popisała się swoim ubiorem i fatalnie zestawiła moim zdaniem sukienkę, rajstopy i buty. Lepiej pasowałyby rajstopy w kolorze czarnym lub czerwonym i do tego, w zależności od zestawienia, buty w odpowiednim odcieniu (czerwone rajstopy - czarne buty lub odwrotnie). A tak to wyszedł jakiś miszmasz ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy