piątek, 28 października 2011

Buty ślubne - muszą być białe?

neferii.pinger.pl
Witam :)
Nie chcę już powracać do tematu moich butów ślubnych, by znowu nie wywołać niepotrzebnej dyskusji. Dziś chciałam Wam pokazać kilka modeli, na które natrafiłam przeglądając strony internetowe. Niektóre wydają się być dziwaczne i trudno sobie wyobrazić, że można w nich pójść do ślubu. Uwierzcie mi jednak, że widziałam już niejedną pannę młodą w trakcie sesji zdjęciowych i czasem aż trzeba ugryźć się w język, by powstrzymać się od komentarza. O gustach jednak się nie dyskutuje i po prostu należy uszanować czyjś styl oraz upodobania. Równie dobrze bowiem komuś może się nie spodobać to, jak my się ubieramy.

Niektóre z poniższych modeli są naprawdę piękne według mnie, ale ich cena nieco odstrasza momentami. Szczególnie do gustu przypadły mi czerwone buciki. Dość często ostatnio widuję panny młode w butach o nietypowym kolorze. Przyjęło się, że jak biała suknia, to i obuwie też musi być białe. Szczerze przyznam, że im więcej widuję stylizacji z butami w kolorze czerwonym, złotym, granatowym, itp. tym bardziej mi się podobają. Czasem przełamanie monotonii bieli w takim stroju jest potrzebne i daje rewelacyjne efekty. Tymczasem zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć. Być może znajdziecie coś dla siebie? :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy