sobota, 2 czerwca 2012

"Już mi niosą suknie z welonem ... " :) Buty ślubne :)

zdrowiesportforma.pl
Witajcie :)
I pomyślałby kto, że już niedługo minie rok od mojego ślubu kościelnego i 2,5 roku od ślubu cywilnego. Ale ten czas leci... Pewnie niejedna z Was w najbliższym czasie również planuje zamążpójście i zastanawia się, w co się ubierze. Wybór sukni jest wyborem jak najbardziej indywidualnym, uzależnionym od gustów i upodobań panny młodej. Jeśli jednak chodzi o buty ślubne, to już łatwiej jest coś komuś sugerować i podpowiadać, zwłaszcza kiedy suknia została wybrana. Dziś mały przegląd ślubnego obuwia z najnowszych kolekcji. 
Pamiętam, jak poddawałyście krytyce moje buty ślubne, porównując je do butów komunijnych. Bardzo mnie to wtedy rozbawiło, bo buty były strzałem w przysłowiową "10" pod każdym względem - wygoda, wykonanie i cena. O gustach jednak podobno się nie dyskutuje :)
Zapraszam Was do obejrzenia poniższych propozycji obuwia ślubnego. Być może znajdziecie tutaj coś dla siebie ...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy