poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ko(s)miczne buty Anny Muchy :)

Mucha promuje swoje kocyki... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Witajcie :)
Nie wiem, jak Wy, ale ja ostatnio mam przysłowiową "kupę" roboty i mniej czasu na przyjemności. Nie wynika to oczywiście z trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które oglądam na bieżąco, ale z ciągłym remontem w moim przyszłym, niedoszłym domu. Męczące to bardzo, ale muszę się uzbroić jeszcze co najmniej w 1,5 miesiąca cierpliwości.
W związku z powyższym przepraszam znowu za brak systematyczności w dodawaniu postów, no ale sami widzicie - siła wyższa :) Dziś chciałam Wam pokazać jak dla mnie nico śmieszne i dziwaczne buty, które postanowiła sobie ubrać nasza nowa Matka Polka - Anna Mucha :) Kolor super, ale buty na koturnie chyba nigdy mi się nie spodobają... a do tego jeszcze to dziwaczne, ko(s)miczne wykończenie z przodu... zresztą sami oceńcie. Jak dla mnie buty na 3+ :) Miłego dnia !!!
Mucha promuje swoje kocyki... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Mucha promuje swoje kocyki... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Mucha promuje swoje kocyki... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Mucha promuje swoje kocyki... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy