poniedziałek, 4 czerwca 2012

Klapki, klapeczki, japonki ... duży wybór !!!

Havaianas w Polsce - najmodniejsze klapki na lato
groszki.pl

Cześć :)
Co prawda letnie temperatury ostatnio nas opuściły, ale to i tak doskonały momenty, by rozejrzeć się na jakimiś ciekawymi klapkami na lato :) Mam na myśli przede wszystkim japonki, które idealnie nadają się na plażę czy basen. W poście nie zabraknie również typowym klapek, które można ubrać do zwiewnej, letniej sukienki czy też rybaczek. 


Szczerze mówiąc, to w swojej kolekcji obecnie nie posiadam żadnych klapek. Rok temu wyrzuciłam japonki, bo najzwyczajniej w świecie się zniszczyły. Ostatnio odwiedziłam kilka sklepów obuwniczych i trochę porozglądałam się za klapkami, ale jak już są jakieś, które mi się podobają, to kosztują 60 zł i więcej. Czy nie uważacie, że 60 zł za zwykłe klapki to dużo? Moim zdaniem maksymalnie powinny kosztować 35-40 zł, a taką ceną osiągnął pewnie dopiero po sezonie, kiedy nie będą mi już potrzebne. No, ale nic, poszukam, poszperam i może jakaś okazja mi się trafi :) A tymczasem zapraszam do obejrzenia poniższej galerii:)























Zdjęcia w tym poście pochodzą z portalu groszki.pl :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy