środa, 6 czerwca 2012

Idzie lato, idą białe buty?

Poniżej 70 zł - Białe buty Deichmann
groszki.pl

Witajcie Kochani :)
Już niedługo przywita nas kalendarzowe lato, więc mam nadzieję porzucić wreszcie na dłużej pełne buty i przerzucić się całkowicie na sandały czy też klapki (w które wypadałoby się wreszcie zaopatrzyć:). Sklepy w tym roku oprócz pasteli proponują nam również sporo letniego obuwia w kolorze białym. Co o tym myślicie? Już kiedyś wypowiadałam się na temat białych butów i jakoś średnio mnie ten kolor przekonuje...


Ale białe klapki? Hmmm... w sumie nie jest to głupi pomysł. Aż tak bardzo nie powinny się pobrudzić, gdyż raczej w deszczu i błocie nie będziemy w nich chodzić. Nie da się również ukryć, że biały, to dość uniwersalny kolor i doskonale będzie pasował do każdej letniej sukienki czy krótkich szortów. Chyba muszę rozważyć dość poważnie taki zakup :) Szczerze przyznam jednak, że sklepy są tak zarzucone ofertą klapek i sandałów w tym roku, że ciężko przez to wszystko przebrnąć i wybrać jakiś jeden, wymarzony model. Ostatnio po wizycie w sklepie sieci CCC po prostu dostałam oczopląsów :) Wszędzie tylko klapki i sandały, sandały i klapki ... do wyboru do koloru :) Ciekawa jestem, jakie promocje wyprzedażowe za miesiąc czy też dwa pojawią się w tych najbardziej popularnych sklepach ... :) Tymczasem poniżej przedstawiam Wam parę białych propozycji na to lato :)









Zdjęcia by groszki.pl :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy