czwartek, 11 sierpnia 2011

Buty komunijne ... ja bym w takich do ślubu nie poszła :)

Witam Kochani :)
Do napisania tego postu nakłoniły mnie poniekąd Wasze komentarze. Bardzo cenię sobie każdą opinię - i tą pozytywną i tą, w której zwracacie mi uwagę na błędy w pisowni, czy też wyrażacie własne zdanie odnośnie danego tematu i np. krytykujecie jakieś buty, bo się Wam nie podobają. Super - po to w końcu ktoś wymyślił forum, by każdy mógł się na nim wypowiedzieć :) Nie da się też uniknąć tzw. "złośliwców", którzy muszą napisać coś negatywnego ot tak, bo lubią, ale ich staram się eliminować poprzez moderację. 

Wracając jednak do sedna sprawy. Pod postem o moich ślubnych butach pojawiły się opinie, że wyglądają jak buty komunijne ... Szczerze przyznam, że trochę mnie to rozbawiło, bo do komunii szłam dosyć dawno i na pewno nie w butach na szpilce :) Zainspirowana takim skojarzeniem postanowiłam zrobić małe rozeznanie w internecie i sprawdzić, jak naprawdę dzisiaj wyglądają buciki, w których dziewczynki idą do I komunii świętej. I muszę przyznać, że nie byłam zbytnio zaskoczona tym, co zobaczyłam. W 99% przypadków były to buciki skromne, skórzane, na delikatnym, szerokim obcasiku, z niewielkim zdobieniem, zapinane na kostce... czyli zgodnie z moim wcześniejszym wyobrażeniem. Nie rozumiem zatem, dlaczego moje buty ślubne skojarzyły się Wam z butami komunijnymi? Zerknijcie na zdjęcia poniżej i sami oceńcie, czy widać jakieś podobieństwo. Ja go nie dostrzegam :) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy