piątek, 26 października 2012

Wkładki do butów dla biegaczy

Witam :)
Moje buty do biegania Puma OSURAN (już byłe buty niestety) miały dość miękkie podbicie, które wyjątkowo szybko "siadło", a bieganie po nierównej powierzchni stawało się uciążliwe i niebezpieczne. Czułam na stopach każdy większy kamień czy nierówność podłoża. W związku z powyższym postanowiłam, że zakupię do nich specjalne wkładki.
Pech jednak chciał, że w momencie, kiedy chciałam je przymierzyć do butów i zobaczyć efekty, to zauważyłam, że buty są uszkodzone. Dalej historię już znacie, reklamacja, zwrot pieniędzy i kupno nowych butów, które wkładek na razie nie potrzebują.
Wkładki zatem leżą nowe w szafie i czekają na swój dzień :) Kupiłam je w jednym ze sklepów sieci LIDL. Ceny już dokładnie nie pamiętam, ale było to coś w granicach 15-18 zł. Nie jest to z pewnością jakiś super produkt, nie wiadomo jakiej jakości, ale wyglądają dość solidnie. Do "Pum" pasowały idealnie i noga również czuła się w bucie komfortowo (nie wiem, jak by to było w trakcie biegu, bo nie wykonałam takiej próby).
Może ktoś z Was chciałby te wkładki ode mnie odkupić, to nie ma problemu i proszę o kontakt pod tym postem (rozmiar 40).

Miłego dnia :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy