wtorek, 13 marca 2012

Sandały zimą ... można? Według Kasi Tusk można :)

makelifeeasier.pl
Witajcie :)
Jakiś czas temu byłam zaskoczona, gdy po wrocławskich ulicach w kilkunastostopniowym mrozie spacerowali ludzie w trampkach. Co prawda temperatura w ostatnich dniach waha się w granicach kilku stopni na plusie, ale wychodzenie na zewnątrz w sandałach, to chyba jeszcze lekka przesada, nie sądzicie? Kasia Tusk, która często podkreśla to, że jest zmarzlakiem (zwłaszcza jeśli chodzi o stopy), ostatnio nieco sobie zaprzeczyła tworząc, jakby nie było, zimową stylizację w sandałach :)
Nie chcę komentować całego ubioru, bo najzwyczajniej w świecie nie podoba mi się, a podjęta krytyka pewnie zostałaby znowu odebrała jako zazdrość czy niechęć do Kasi (co oczywiście jest totalną bzdurą:). Nie rozumiem, dlaczego Kasia zdecydowała się właśnie na sandały, które dodatkowo połączyła z futerkowymi wstawkami i grubymi rajstopami. Chyba przerost formy nad treścią :) Mam jedynie nadzieję, że strój został skompletowany jedynie na potrzebę zrobienia kilku zdjęć i Kasia nie paradowała tak po stolicy :)
Ciekawa jestem bardzo, czy podzielacie moje zdanie w tej kwestii, czy jednak według Was sandały w tym połączeniu są jak najbardziej na miejscu? Zapraszam do dyskusji :)
makelifeeasier.pl 
makelifeeasier.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy