wtorek, 20 marca 2012

FESTIWAL BUTÓW w C.H. KORONA we Wrocławiu :)

centrum-korona.pl
Witajcie :)
Jeżeli jesteście z Wrocławia lub okolic oraz kochacie buty, to koniecznie odwiedźcie Centrum Handlowe KORONA we Wrocławiu, w którym od 17 marca do 1 kwietnia trwa FESTIWAL BUTÓW. Ja mam zamiar wybrać się tam w tym tygodniu, by zobaczyć, co za unikatowe modele obuwia przygotowali dla nas organizatorzy imprezy :) Mam nadzieję, że wyprawa się uda i będę mogła zdać Wam relację z tego wydarzenia. Z tej okazji organizowane są również konkursy, w których można wygrać karty podarunkowe i torby zakupowe, a w wielu sklepach można liczyć na rabaty :)
Ciekawa jestem, jak to wszystko zostało zorganizowane, więc chyba jutro lub też w czwartek przejadę się tam, by osobiście wszystko skontrolować i poddać ocenie "eksperta"... hehe :) Jeśli macie możliwość, to również zachęcam Was do odwiedzenia tej imprezy :) Poniżej niektóre z modeli obuwia, które można zobaczyć w KORONIE :)
wroclaw.naszemiasto.pl 
wroclaw.naszemiasto.pl  
wroclaw.naszemiasto.pl 




 

2 komentarze:

  1. Buty na trzecim zdjęciu są boskie!
    Ciekawi mnie ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała wybierać spośród tych 3 par, to też wybrałabym te na trzecim zdjęciu :) A co do mojego wzrostu, to mierzę 172 cm :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy