piątek, 23 marca 2012

Festiwal butów w C. H. KORONA - fotorelacja :)


Witajcie :)
Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i musiałam odwiedzić Festiwal Butów, który trwa w C. H. Korona we Wrocławiu. Tak naprawdę nie wiedziałam do końca, czego mogę się po nim spodziewać i szczerze mówiąc, nieco się zawiodłam. Z drugiej strony jednak galeria handlowa to nie miejsce na organizację tego typu wystawy w pełnym wymiarze. 
Na wejściu przywitał mnie wielki but, a za nim wzdłuż głównego korytarza co parę metrów stały budki, w których eksponowano różnego rodzaju obuwie.
Część "budek" oczywiście stanowiło reklamę dla okolicznych sklepów, ale w większości z nich znajdowały się buty z minionych epok. Oglądając je wszystkie zastanawiała mnie jedna rzecz, dlaczego były tak ogromne? Miałam wrażenie, że w niejedną parę mogłabym włożyć dwie moje stopy w rozmiarze 40:) Ale może kiedyś ludzie mieli po prostu takie wielkie stopy :) W gablotach można było zobaczyć obuwie z różnych zakątków świata, m.in. oryginalne japonki, czy tradycyjne obuwie tureckie. Nie zabrakło również butów nurka czy klauna :) Stworzono także zamknięte (obuwie pod kluczem) stoisko, w którym można zobaczyć obuwie stworzone przez najbardziej znanych światowych projektantów. Niestety nie ujęłam tego na zdjęciach ze względu na słaby aparat i złe oświetlenie w środku tego stoiska (do porządnego aparatu muszę zakupić nowe baterie;/). Ale czy były to buty warte jakiejś specjalnej uwagi? Moim zdaniem nie... uwagę zwracała w zasadzie ich cena, która sięgała miejscami nawet kilka tysięcy złotych :)
Jeżeli macie chęć i możliwości, to odwiedźcie ten festiwal, można się dowiedzieć ciekawych rzeczy i zobaczyć naprawdę ciekawe "eksponaty" :) Dla tych, co nie są w stanie dotrzeć na wystawę, poniższa fotorelacja :) Wybaczcie jakość zdjęć, ale zwykłą "małpką" ciężko porobić dobre fotografie...


 No i na koniec - techniki wiązania sznurowadeł :D

Przypominam o udziale w konkursie, macie czas do końca marca. Szczegóły we wczorajszym poście - zapraszam do udziału, bo do wygrania super kolczyki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy