niedziela, 11 marca 2012

LASOCKI po przymiarce ... klapa ;/

ccc.eu
Witajcie :)
Pewnie pamiętacie mój niedawny post, w którym zachwycałam się nową kolekcją butów marki LASOCKI. Ostatnio wybrałam się do sklepu CCC we wrocławskiej Magnolii Park z zamiarem zakupu któregoś z wcześniej upatrzonych wzorów Niestety... bardzo się rozczarowałam. Przymierzyłam wszystkie modele z wiosennej oferty (na szczęście wszystkie były dostępne w moim rozmiarze:), ale każdy z nich miał pewne wady. 
Na pierwszy ogień poszedł model, który najbardziej mi się podobał (zdjęcie poniżej). Mam dość wąską stopę, a bucik sprawiał wrażenie obuwia, które idealnie będzie na nią pasowało. Błąd! But nie dość, że w środku był bardzo szeroki, to dodatkowo skóra, z której go wykonano była niezwykle sztywna. Z pewnością nie obyło by się bez otarć i uwierania. A szkoda, bo bucik na półce naprawdę ślicznie się prezentuje.



Drugim modelem był czerwony bucik umieszczony na poniższym zdjęciu w środku (na górze). Niestety też miał wadę, a nawet dwie. Po przymierzeniu okazało się, że jest również bardzo szeroki, a poza tym źle zszyty (niesymetrycznie), co powtarzało się też w innych rozmiarach. Zatem kolejny typ odpadł :(
ccc.eu
Pozostała jeszcze jedna nadzieja w butach widocznych na zdjęciu poniżej. Nie byłam do nich przekonana od samego początku, jeśli chodzi o wygląd, ale uznałam, że jak już jestem, to przymierzę. Odczucia? But jak dla mnie wyglądał na "zbyt męski", a poza tym jest bardzo płytki, to sprawiało, że zsuwał się z pięty. No i znowu pozostało mi odstawienie go na półkę. 


ccc.eu
Już myślałam, że wyjdę ze sklepu z pustymi rękami, ale wpadł mi w oko jeszcze jeden model i jak tylko go ujrzałam to uznałam, że to jest to, czego tak naprawdę szukam. Pewnie jesteście ciekawi, co kupiłam. Już w najbliższym poście poznacie mój najnowszy obuwniczy nabytek marki LASOCKI :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy