poniedziałek, 12 marca 2012

No i są - LASOCKI na wiosnę :)

Hej :)
No i nadszedł czas na zaprezentowanie Wam mojego najnowszego nabytku - cichobiegi na wiosnę marki LASOCKI :) Buty zostały kupione w sklepie sieci CCC mieszczącym się we wrocławskiej galerii Magnolia Park. Ostatnio pisałam o (wbrew mojej nadziei) średnio udanej nowej kolekcji, ale te buciki leżą jak ulał. Rok temu marka Lasocki wypuściła bardzo podobną serię, ale wtedy też miałam już swoje czerwone cichobiegi i nie potrzebowałam kolejnej pary. Niestety czas tych bucików dobiega powoli końca i trzeba było zaopatrzyć się w nowe. Dokładniejszą analizę ich zużycia przedstawię Wam jednak w oddzielnym poście.
Cena prezentowanych butów jak dla mnie rewelacyjna, gdyż zapłaciłam za nie jedynie 119 zł (tyle też kosztowały czerwone cichobiegi Sarah Karen). Buciki leciutkie, ze skóry, wiązane, bardzo wygodne i ze zdecydowanie lepszą podeszwą, niż w przypadku ich poprzednika. Dużym atutem jest ich kolor, gdyż nie będzie na nich widać specjalnie brudu i kurzu, a ciemne obuwie jest łatwiejsze w utrzymaniu. Bardzo podobają mi się również czerwone wstawki, które nadają tym butom pewnej elegancji :) Rozmiar 40, czyli zgodny z noszoną przeze mnie numeracją. Kupiłam je z zamiarem użytkowania przez co najmniej dwa sezony i mam nadzieję, że dadzą radę :)Bardzo ciekawi mnie, co Wy myślicie o tych bucikach? Jak się Wam podobają? 








4 komentarze:

  1. Ciekawe czy będziesz miała od nich czerwone skarpetki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej Pani chyba chodziło o to, że te buty zafarbują Ci skarpetki na czerwono, bo są w środku czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A no fakt :) A ja czytając szybko zamiast "od nich" przeczytałam "do nich" :) Hehe:) a co do farbowania - dziś pierwszy raz je ubrałam i fakt - trochę zafarbowały skarpetki, ale Pani w sklepie ostrzegała :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy