czwartek, 28 lipca 2011

No i w końcu pokazuję obiecane szpilki :)

Cześć wszystkim !!!
W końcu udało mi się znaleźć czas, aparat i obiekt, który obiecałam Wam pokazać :) W dzisiejszym poście druga para najnowszego nabytku mojej siostry, w której to zamierza przetańczyć całą noc. Szczerze współczuję, gdyż ta szpilka mnie nieco przeraża :)
Buty bardzo mi się podobają, gdyż są niezwykle proste i skromne, ale jak dla mnie mają zdecydowanie zbyt wysoki obcas. Ma on około 11-12 cm tak na oko, gdyż dokładnie go nie mierzyłam.

Buty kupione w sieci sklepów DEICHMANN pod marką GRACELAND. Cena butów wyniosła 79 zł. Od razu muszę się poprawić, gdyż w poście opisującym buty na koturnie napisałam, że również kosztowały one 79 zł. Okazało się jednak, że były przecenione z 79 zł na 49 zł (moje niedopatrzenie:). Wracając jednak to dzisiejszego modelu. Buty umieszczone są na niewielkiej, około centymetrowej platformie, to nieco niweluje wysoki obcas, choć niezbyt wiele. Rozmiar buta to 39, czyli zgodny z rozmiarówką mojej siostry. Ja te buciki w sumie wkładam na stopę bez najmniejszego problemu, ale mimo wszystko musiałabym mieć jednak parę w rozmiarze 40, gdyż but zbyt mocno opina mi stopę.
Szpilki pokryte są zamszem, więc niezbyt nadają się do chodzenia w deszczu. Z przodu "bez palca", co czyni je bardziej eleganckimi, ale w moim odczuciu mniej uniwersalnymi, gdyż np. jesienią już takiego buta nie ubierzemy i nie wyjdziemy w nim na miasto. Raz, że będziemy dziwnie wyglądać w płaszczu i letnio/wiosennych butach, a dwa - stopa nam po prostu zmarznie. No, ale kobiety uwielbiają mieć dziesiątki par butów, więc jest okazja, by na jesień kupić kolejne, już pełne czółenka :)
Nie wiem, jak Wam, ale mnie osobiście bardzo się te buty podobają, choć nie mam ostatnio zaufania do sklepów sieci DEICHMANN. Tym razem chyba im się udało ... :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć poniżej.

MIŁEGO DNIA :)








2 komentarze:

  1. prezentują się naprawdę dobrze,choć wyglądają także na kompletnie niepraktyczne z uwagi na materiał z jakiego zostały wykonane oraz wycięcie.No i ta wysokość przerażająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z Tobą w 100% - buty mało praktyczne, gdyż szybko będą się brudzić, a i też wody za bardzo nie lubią. Obcas rzeczywiście bardzo wysoki, no ale jak się chce błyszczeć, jak moja siostra, to wymaga to poświęcenia, hehe :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy