|
pudelek.pl |
Witajcie :)
Nie wiem, jak tam z Wami, ale ja czuję, że mój weekend majowy wciąż trwa i naprawdę nie chcę, żeby się skończył. Jest to jednak nieuniknione i trzeba wreszcie powrócić do codziennych obowiązków. Mam nadzieję, że teraz już wreszcie uda mi się również przywrócić regularniejsze dodawanie postów na blogu. Nie ma co ukrywać, ale od świąt wielkanocnych robię to w kratkę, za co bardzo Was przepraszam i obiecuję poprawę :)
Dziś na tapecie Anna Mucha i Edyta Herbuś, czyli dwie panie, które zostały zaangażowane w kampanię super obuwia marki Reebok. Super podobno dlatego, że specjalna konstrukcja podeszwy tak amortyzuje nasze ruchy w trakcie chodzenia, by te formowały nasze pośladki. Nie wiem, czy pamiętacie, ale jakiś czas temu pisałam o problemach firmy Reebok. Związane one były właśnie z ową kampanią, a dokładnie z chwytem marketingowym dotyczącym formowania naszych kształtów :) Nie do końca jest tak, jak głosi reklama... zaciekawionych jednak odsyłam do postu: Reebok EasyTone.
Nie wiem, jak Wy, ale ja na raczej nie skuszę się na to obuwie. Musiałaby się chyba trafić bardzo dobra okazja cenowa, tak jak było w przypadku moich butów do biegania - Puma Osuran. Tak na marginesie, to niedługo pokażę Wam, jak wyglądają po 2 miesiącach użytkowania. Tymczasem zobaczcie Anię i Edytę (poprzednia kampania), jak promowały wspaniałe Reebok'i :) Moim zdaniem modele w tegorocznym sezonie o wiele ładniej prezentują się na nodze. Wydają się być lżejsze, delikatniejsze i bardziej uniwersalne. A jak Wam się podobają?
|
pudelek.pl |
|
pudelek.pl |
|
pudelek.pl |
|
pudelek.pl |
|
pudelek.pl
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy