wtorek, 21 lutego 2012

Baleriny na wiosnę 2012 od NESSI :)

urodaizdrowie.pl
Cześć :)
We Wrocławiu śniegi już w zasadzie stopniały, a przez okno coraz częściej wpadają promienie słoneczne. Taka pogoda nastraja mnie już bardzo wiosennie i z każdym dniem coraz intensywniej zastanawiam się nad zakupem nowych bucików. Mam już powoli dość ciężkich, grubych zimowych ubrań i kozaków i najchętniej założyłabym na siebie wreszcie coś lekkiego i zwiewnego. Mam nadzieję, że niedługo  aura mi to umożliwi :) Dziś trochę wczuwając się w wiosenny klimat pokażę Wam to, co na wiosnę 2012 przygotowała marka NESSI.
Niezwykle lekkie, skromne i eleganckie baleriny bardzo przypadły mi do gustu. Proponowane wzory idealnie dopasowują zarówno do spodni, jak i spódnicy czy sukienki - moimi zdaniem firma trafiła z tą serią w przysłowiową 10! Najbardziej spodobał mi się pierwszy wzór poniżej, choć tak naprawdę wszystkie są śliczne (choć może ostatni wzór z imitacją skóry węża średnio mi się podoba:) A Wy co myślicie o tej kolekcji? Znalazłybyście w niej coś dla siebie?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy