piątek, 30 września 2011

Z LASOCKIEGO chyba nici ...

www.ccc.eu
Dzień dobry...
Ehhh... a może nie do końca taki dobry... Kilka dni temu pisałam, że w sklepie sieci CCC wypatrzyłam sobie ciekawe buciki miejskie na jesień. Byłam gotowa je kupić, ale mój rozmiar był dostępny tylko w kolorze czerwonym, a zależało mi na butach w odcieniach ciemnej szarości. Stwierdziłam zatem, że zobaczę w innym sklepie tej sieci.
Niestety trochę się rozczarowałam, bo również trafiłam na swój rozmiar dostępny tylko w kolorze czerwonym. Poza tym była jeszcze jedna para z tej serii, ale w kolorze granatowym (też nie mój rozmiar), ale i tak jakoś mi nie przypadła mi do gustu. Pozostaje mi zatem szukać w innych sklepach, ale nie za wszelką cenę, bo aż tak bardzo na tych bucikach mi nie zależy. Zauważyłam, że sklepy już powoli wymieniają asortyment na typowo zimowy. Chyba jednak jeszcze zbyt wcześnie, żeby chodzić w kozakach, ale za jakimiś ciekawymi bucikami można się już zacząć rozglądać :) 

www.ccc.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy