sobota, 24 września 2011

Chyba jednak na jesień LASOCKI i jego buty miejskie :)

www.ccc.eu
Witam :)
Dziś całkiem przypadkowo zajrzałam do sklepu sieci CCC, gdyż na wystawie rzuciły mi się w oczy buty miejskie wykonane pod marką LASOCKI. Zastanawiałam się nad zakupem jakiś nowych butów do biegania po mieście na obecny sezon, gdyż moje czerwone cichobiegi firmy Sarah Karen posiadają już nieco wytartą podeszwę. Powoduje ona, że idąc po jakiś kamieniach czuję, jak każdy z nich wbija mi się w stopę. Niezbyt przyjemne to uczucie...
Prezentuję Wam zdjęcia butów w kolorze czerwonym. Mnie jednak bardziej podobał się ten model w odcieniach szarości. Na stronie sieci CCC znalazłam jednak jedynie buty w tym kolorze (dokładniejsze zdjęcia możecie obejrzeć pod tym adresem:
http://www.ccc.eu/#/pl/catalog/product/women/7/2220002800004 ). 
Byłabym pewnie i kupiła dziś te buciki (cena zaledwie 139 zł, co za buty ze skóry naprawdę nie jest wygórowaną kwotą), ale niestety nie było już mojego rozmiaru. Pozostaje mi polować na niego w innych sklepach :) Warto podkreślić, że buciki są niesamowicie leciutkie, choć nie sprawiają takiego wrażenia, gdy się na nie patrzy z boku. Model w sam raz do spodni i na jesienne  szarugi :)
www.ccc.eu
www.ccc.eu
www.ccc.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy