środa, 7 września 2011

Monika Brodka - klasa i styl :)

Witam :) 
Nie wiem, jak u Was, ale u mnie dziś głowa ciężka od niewyspania. To chyba wpływ pogody za oknem, we Wrocławiu bowiem chmury i przelotne opady deszczu ... Chciałam dziś przedstawić Wam polską piosenkarkę, która od samego początku swojej kariery inspiruje mnie swoim stosunkiem do mody, umiejętnością łączenia kolorów (dla niektórych zbyt odważną) i zdolnością w doborze obuwia. O kim mowa?
Z tytułu dzisiejszego posta łatwo wydedukować, że chodzi o młodziutką Monikę Brodkę. Poniżej na zdjęciach chciałam pokazać jej kilka stylizacji. Nie wszystkie w moim guście, ale tu nie o gust chodzi. Prostota połączona z elegancją, ot co Monika potrafi :) Zwróćcie też uwagę na buty, które stanowią dopełnienie każdego ze strojów. Zapraszam do poniższej galerii :)




W przypadku tej niebieskiej sukienki żółte buty stanowią dla niej doskonały kontrast. Zastanowiłabym się jednak nad samym rodzajem obuwia. Czy sandał na koturnie pasuje do takiego ubioru?





Poniższa stylizacja, to po prostu rewelacja !!! Buty - cudo !!!



Ten zestaw sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :) W Waszym przypadku też tak jest?


Fantastycznie !!! Kasia Tusk w swoich nowych, czerwonych spodniach w porównaniu do poniższej stylizacji Moniki może się schować ... Brawo !!!



I ponownie pięknie !!!



I jak się Wam podobało? Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy