poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wakacje ... ?

Witajcie !!!
Tak wiem, przyznaję się bez bicia - zaniedbuję ostatnio blogowanie o butach. Mam w głowie kilka pomysłów, ale ostatnimi czasy miałam spory nawał innych obowiązków i jakoś tak wyszło ;/ Nie, nie pojechałam na wakacje i na razie się to nie zapowiada. Po prostu są inne sprawy, mniej przyjemne, ale ważne ...
Od ponad tygodnia też prowadzę dość intensywnie inny blog, do którego odwiedzenia serdecznie Was zapraszam - TEST EWY CHODAKOWSKIEJ. Nie będę się tu rozpisywać o szczegółach, ponieważ wszystko jest tam dokładnie opisane.
Dzięki temu też poddaję testom nie tylko swoje ciało, ale i moje buty Reebok EasyTone. Muszę przyznać szczerze, że jestem mile zaskoczona trenowaniem w nich. Miękkie podbicie wręcz pomaga mi w wykonaniu niektórych ćwiczeń z serii SKALPEL. Jak na razie wielki plus na tego obuwia. Po wyprowadzce z Wrocławia dotychczas Reeboki czekały na wykończenie butów Nike, ale teraz przynajmniej się przydają.
Niedługo obiecuję jakiś ciekawy post o bucikach. Zapraszam Was do śledzenia moich treningów i trzymajcie kciuki - muszę wytrwać! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy