niedziela, 18 sierpnia 2013

Moja siostra jest szalona :) Takie szpile?

Witajcie!
Moja siostra zawsze była szaloną siostrą, ale ostatnio zakupiła sobie takie buty, że mnie zatkało! Wbrew pozorom można powiedzieć - ładne szpilki na koturnie. A tu obcas 14 cm, a koturna ok. 2,5 cm! Próbowałam ubrać - nie dało się :) Nie miałam okazji jeszcze zobaczyć siostry, jak porusza się w tym obuwiu, ale mama mówiła, że średnio jej to idzie :)
A Wam jak podobają się te buciki? Ubrałybyście takie? A do tego kolor, wściekły zielony (zdjęcia może do końca tego nie ukazują) i materiał, z którego zostały wykonane ... coś a'la zamszowego, co się strasznie mechaci, brudzi i łapie wszelkie kurze z powietrza. Określiłabym te buty mianem obuwia jedynie do fotografowania :)






1 komentarz:

  1. Super buciki. Może jakąś bizuterię do nich?:)
    http://bizuterland.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy