czwartek, 28 marca 2013

Nike i Reebok Easy Tone w Lidlu i Biedronce !!!

Hej!
Jeśli ktoś z Was jest w trakcie poszukiwania obuwia do biegania lub też do fitnessu, to od 2 kwietnia w sieci sklepów Lidl i Biedronka pojawi się takie obuwie i to nie byle jakich marek - Nike i Reebok. Jestem wyczulona na oferty obuwia i jak tylko ujrzałam hasło w gazetce z Lidla "Do biegu gotowi!?", to wzięłam ją do ręki i dokładnie przestudiowałam. Parę tygodni temu Lidl również posiadał w ofercie akcesoria biegowe. Napaliłam się wtedy na spodenki do biegania, bo moje obecne już powoli będą wymagać wymiany, ale towar okazał się tak tandetny i słaby jakościowo, że żałowałam tego wyjścia do sklepu. Naprawdę moje spodenki po roku użytkowania prezentują się 100 razy lepiej niż te, które za około 30 zł (nowe!) można było kupić w Lidlu...
Tym razem jednak oferta butów wydaje się być interesująca zwłaszcza dlatego, że widzę, iż do kupienia będzie obuwie, w którym biegam obecnie, czyli Nike Dart 9. Cena przystępna, 129 zł (moje kosztowały 119 zł w sierpniu ubiegłego roku!). Niedawno pokazywałam Wam, jak się te buty sprawują i jak wyglądają po ponad półrocznym użytkowaniu. Polecam, naprawdę! Problem mogą mieć osoby z większą stopą, gdyż widzę, że największy rozmiar w ofercie w zależności od modelu to 39 lub 40 jeśli chodzi o panie. Moje Nike mają rozmiar ponad 40 i ciekawa jestem, czy któreś z tej oferty będą na mnie pasować :)
Bardziej jednak chyba, niż do oferty Lidla zainteresowała mnie Biedronka, która będzie mieć w sprzedaży buty Reebok Easy Tone w cenie 139 zł. Kiedyś nosiłam się z zamiarem zakupu tego modelu, ale zawsze odstraszała mnie cena i (zwłaszcza w pierwszych modelach) wykończenie buta - były jak dla mnie po prostu brzydkie :) No, ale nic ... pójdę, zobaczę, może przymierzę ... czy kupię? Nie wiem, czy potrzebuję kolejnej pary butów ... Martwi mnie też jedna rzecz, a mianowicie (odpukać oczywiście!) sposób ewentualnej reklamacji, gdyby z obuwiem zaczęło się coś dziać. Myślę, że może być z tym trochę bieganiny, ale w sumie nie są to buty za nie wiadomo jakie pieniądze, więc może jednak warto się skusić? Zobaczymy ... :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy