poniedziałek, 5 grudnia 2011

No to czas na obiecany KONKURS :)

Witajcie :)
Z racji tego, że już jutro Mikołajki, to myślę, że to doskonały moment, by w końcu rozpocząć obiecany już od jakiegoś czasu KONKURS Z NAGRODAMI :) Zadanie konkursowe, które dla Was przygotowałam będzie składało się z dwóch części. W pierwszej należy odpowiedzieć na prościutkie pytanie, no a w drugiej trochę się pogłowić i udzielić szerszej wypowiedzi :) Myślę jednak, że poradzicie sobie bez najmniejszych problemów.
No dobra, to przejdźmy do konkretów - oto Wasze zadanie:

Pytanie numer 1:

Jaki rozmiar obuwia noszę?

Pytanie numer 2:

Napisz, dlaczego jesteś czytelnikiem mojego bloga, co Ci się w nim podoba, a co byś zmienił(-a)?

Jeśli chodzi o to pytanie, to oczekuję naprawdę szczerych wypowiedzi, nawet krytycznych, byle podpartych argumentami.

Spośród wszystkich nadesłanych odpowiedzi wybiorę jedną, która według mnie jest najbardziej szczera i wartościowa dla rozwoju tego bloga. Jej autor zostanie przeze mnie nagrodzony.

Na Wasze maile czekam do 11 grudnia do godziny 24:00 pod adresem karla000@o2.pl (000 --> to są zera:). Kolejność nadsyłania zgłoszeń nie ma znaczenia. W tytule maila proszę wpisać "Butlandia". Zwycięzca zostanie przeze mnie poinformowany o wygranej mailem zwrotnym, a jego odpowiedź zaprezentuję na blogu :)

Zapraszam do wspólnej zabawy, bo nagroda czeka :)
A co to za nagroda? O niej już jutro :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy