czwartek, 29 grudnia 2011

Czas na sondę obuwniczą :)


Witajcie Kochani :)
Pomysł na tego posta podsunął mi mój mąż, trochę mnie zaintrygował i zmotywował do działania. W pierwszej chwili pomyślałam sobie, że to temat na duży artykuł i w zasadzie nie mam danych, by napisać coś w tej kwestii. Więc, żeby nie gdybać sobie bez sensu, ani rozważać własnych myśli postanowiłam sama zebrać kilka informacji i potem je skomentować.
Bez Waszej pomocy jednak nie dam rady, dlatego też zapraszam Was do wypełnienia króciutkiej anonimowej ankiety składającej się z 10 pytań. Jej wypełnienie zajmie Wam może 3 minuty, jak nie mniej, a dostarczy ciekawych informacji o tym, czy Polacy zauważają na rynku polskie marki obuwnicze. Chciałabym się dowiedzieć, czy macie w swoich szafach obuwie polskich firm, czy raczej preferujecie marki zagraniczne. Interesuje mnie również to, które krajowe marki są Wam najbardziej znane oraz co ma dla Was decydujące znaczenie w momencie zakupu obuwia. Myślę, że wyniki będą całkiem ciekawe :)
Zapraszam zatem do zabawy i z góry dziękuję Wam za poświęcenie mi tych kilku minut :)

Oto link do ankiety:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy