środa, 28 grudnia 2011

Kapcie z IKEI... Czemu nie?

Hej :)
Ikea to sieć, którą darzę ogromną sympatią. Najbardziej lubię ją za ciekawe i niezwykle przydatne rozwiązania konstrukcyjne. Nie będę ukrywać, że szwedzka kuchnia również przypadła mi do gustu :) W moim dorobku mam już kilkanaście, jak nie kilkadziesiąt produktów zakupionych w IKEI, które służą mi w zasadzie każdego dnia. Począwszy od drewnianej deski do krojenia, a skończywszy na niesamowicie wygodnym łóżku, w którym śpię jak niemowlę :)

W Ikei też jakiś czas temu pojawił się dział dla stałych klientów posiadających kartę IKEA FAMILY, która uprawnia do zniżki na wybrane produkty. W tym dziale też znajdują się prościutkie i leciutkie kapcie domowe, choć jak dla mnie to takie bardziej łazienkowo - kąpielowe :) Cena śmieszna, bo dla klienta bez karty rabatowej to 9,99 zł, a dla klienta z kartą 2 zł mniej. Jakiś czas temu rozważałam ich zakup, ale na razie kapcie mam, więc jak się zniszczą, to zobaczymy ...
Ciekawym produktem, oznaczonym mianem "nowości" są też ciepłe, puchowe kapcie, idealne na chłodne zimowe wieczory. Cena już może nieco odstraszać, bo kosztują aż 39,99 zł, ale myślę, że niejeden zmarzlak się skusi :) Wydaje mi się, że podobne (jeśli nie te same) ciepłe bambosze ma w swoim posiadaniu Kasia Tusk i chyba bardzo przypadły jej do gustu.
A Wy co myślicie o Ikei i oferowanych przez nią produktach? Macie może w swoich domach jakiś "ikeowy" zakup? :) Pochwalcie się :)
makelifeeasier.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy