wtorek, 23 września 2014

Kalosze z Lidla :)

Witajcie!
Byłam, dokładnie obejrzałam, przymierzyłam i kupiłam ... mowa o kaloszach z sieci sklepów Lidl, o których ewentualnym nabyciu wspomniałam Wam w poprzednim poście. Buty obejrzałam dość dokładnie i zdecydowałam się na te w odcieniach szarości - miały według mnie najlepszą jakościowo "skarpetową" wkładkę. Kalosze przetestowałam już parę razy, w bardzo dużym deszczu i głębokich kałużach i ... naprawdę sprawują się bardzo dobrze. Przede wszystkim są wysokie i mają stabilną, płaską podeszwę.
Wkładkę ocieplaną można swobodnie wyjąć i użytkować kalosze równie wygodnie bez niej. Cena butów mim zdaniem przystępna (49 zł) zwłaszcza, że kalosze kupuje się raz na parę lat. Zakupiłam buty w rozmiarze 40, czyli moim standardowym i pasują idealnie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć - widziałam w sklepie, że można je jeszcze kupić, więc kto ma chęć - polecam :







A tak wygląda ocieplana wkładka :)





Wersja ocieplona :)




 I wersja nieocieplona :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy