poniedziałek, 16 września 2013

Są ... :) Nie wytrzymałam - botki LASOCKI !!!


Witajcie!
Jak zamierzałam, tak zrobiłam ... kupiłam botki LASOCKIEGO, które wpadły mi w oko już jakiś czas temu, o czym Wam wspominałam. Warunkiem ich zakupu było jednak pozytywne zamknięcie pewnego rozdziału w mym naukowym życiu. Udało się, więc jest nagroda :) No i to taki spóźniony, imieninowy prezent ... choć imieniny były w lipcu :)
Uważam ten zakup za doskonały. Cena butów niestety wysoka i zabiła nieco po kieszeni - 189 zł. Jak na obuwie skórzane jednak warto było wydać te pieniądze. Buty są eleganckie, niezwykle lekkie i bardzo, ale to bardzo wygodne. Obcas jest dostosowany w pełni do moich wymogów. Noga w bucie jest stabilna, nie ucieka na boki, but nie uwiera w palce, ani nie ociera pięty. Przede mną teraz mała konserwacja w postaci pasty do butów i w drogę :) 
Buty świetne zarówno do spodni, jak i spódnicy czy sukienki. Mogą być dopełnieniem stroju codziennego, jak i dodatkiem do garsonki czy stroju, jaki zamierzamy ubrać na romantyczną kolację :)


















I jak?
Podobają Wam się?

3 komentarze:

  1. Śliczne, wyglądają na bardzo wygodne. Uwielbiam buty z Lasockiego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem zgrabnie wyglądają, ale do takich butów nie można zakładać za długich spodni, a twoje jeansy takie się wydają. Zbyt mocno opadają na buta, prze co zabijają jego lekkość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty założone tylko celem pokazania, jak prezentują się na nodze :) Nie skupiałam się na długości spodni, choć co racja, to racja :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy