środa, 11 kwietnia 2012

Katarzyna Skrzynecka... botki ładne, ale reszta?

Skrzynecka w cielistych legginsach... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Witajcie :)
Przepraszam Was najmocniej, że ostatnio pisuję rzadziej, ale po prostu remonty mi w domu ruszyły i najzwyczajniej w świecie 24-godzinna doba robi się za krótka, by na wszystko starczyło czasu:( No, ale będę się starać z całych sił, by być z Wami na bieżąco:)
Jak w ogóle minęły Wam święta? Ja jakoś nawet nie zdążyłam poczuć ich atmosfery w tym roku, chyba za dużo się dzieje teraz w moim życiu:) No, ale przejdźmy do konkretów... Katarzyna Skrzynecka to temat na ten post.
Prezenterka i kiedyś piosenkarka, padła niedawno ofiarą fotoreporterów, którzy zdołali uwiecznić na zdjęciach jej nieco komiczną jak dla mnie stylizację. Botki nawet mi się podobają i w zasadzie nie mam im nic do zarzucenia. Może nieco ich wygląd psuje wykończenie obcasów. Wydaje mi się, że jednolity kolor, bez wstawek, o wiele ładniej by się prezentował (no, ale to tylko moje zdanie:). Pozostałą część stroju chyba lepiej pozostawię bez komentarza ... zresztą - sami oceńcie :)
Skrzynecka w cielistych legginsach... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Skrzynecka w cielistych legginsach... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
Skrzynecka w cielistych legginsach... (ZDJĘCIA)
pudelek.pl
I jak Wam się podoba ta stylizacja? Jest szansa na nominację do wpadki roku? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy