poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Buty Anny Muchy i Joanny Horodyńskiej - ładne?

kozaczek.pl
Złote buty Horodyńskiej... Ładne?
pudelek.pl
Witajcie :)
Można powiedzieć, że powoli wracam do rzeczywistości po przed i poświątecznej przerwie. W związku z tym mam nadzieję, że powrócę do bardziej systematycznego prowadzenia bloga :) Dziś na tapecie Anna Mucha i Joanna Horodyńska oraz ich buty, a w zasadzie botki. Bardzo spodobało mi się obuwie obu pań, więc postanowiłam Wam je przybliżyć. Czarne botki Ani i nieco płytsze, czarne botki ze złotą wstawką Joasi naprawdę robią wrażenie :)
Bardzo ciekawy wydał mi się obcas w butach Joasi, nieco wycięty, niezbyt wysoki, od wewnątrz złoty. Botki Ani natomiast wydają się być nieco drapieżne, ale jednocześnie eleganckie. Zresztą, same zobaczcie i oceńcie :)
Złote buty Horodyńskiej... Ładne?
pudelek.pl

Złote buty Horodyńskiej... Ładne?
pudelek.pl
Złote buty Horodyńskiej... Ładne?
pudelek.pl
Mucha zabiera dziecko do pracy
pudelek.pl
Mucha zabiera dziecko do pracy
pudelek.pl









1 komentarz:

  1. Lubie takie ciekawe egzemplarze butów, podobają mi się obie pary, ale jednak bardziej przemawiają do mnie butki Anny Muchy.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy