środa, 3 lipca 2013

Sandałki BASSANO z CCC - idealne na lato :)

Hej :)
Czy to już lipiec? Czas pędzi ostatnio jak szalony i nie mam na nic czasu. Jedna praca goni kolejną i tak w kółko i w kółko - co chwilę jest coś do roboty. Dlatego też dopiero dziś pokazuję Wam mój nowy nabytek - sandałki marki BASSANO zakupione w jednym ze sklepów sieci CCC we Wrocławiu, a dokładniej w galerii Magnolia Park.
Miałam je już upatrzone jakiś czas temu, ale wahałam się z zakupem. Jednak w trakcie wyprowadzki z Wrocławia postanowiłam wyrzucić moje dotychczasowe sandałki, o których kiedyś Wam już pisałam, więc należało kupić nowe :) A że mąż postanowił je w 90% zasponsorować, więc nie było się już nad czym zastanawiać:) Sandałki kosztowały 59,99 zł. Wybrałam kolor brązowy, choć ten model jest dostępny również w kolorze ciemno niebieskim. Rozmiar 40, czyli taki, w którym jest 99% moich butów. Mam je już około miesiąca i sprawują się idealnie. Są niezwykle miękkie i lekkie i co bardzo ważne - nie mają gumki w miejscu zapięcia, co daje mi nadzieję, że sprzączka nie odpadnie. Polecam - zwłaszcza na wrocławskie chodniki :)

Miłego popołudnia Kochani :)














1 komentarz:

  1. uwielbiam te sandały, chodziłam w nich 3 sezony i ubolewam,że nie ma już ich w ccc

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy