czwartek, 29 stycznia 2015

Nowe trampki :)

Hej!
Trampki to to, co Karolina kocha najbardziej na świecie :) A na te natrafiłam zupełnie przypadkiem odwiedzając sklep sieci Deichmann w poszukiwaniu śniegowców. Butów zimowych nie znalazłam, ale okazji z trampkami nie mogłam przepuścić. Już kiedyś miałam bardzo podobne, tej samej firmy - Victory i nawet w tym samym kolorze. Różniły się jedynie kształtem podeszwy. Ile za nie zapłaciłam?
Na pewno nie 49 zł, jak to było w podstawowej ofercie :) Cena śmieszna, wręcz komiczna ... tylko 9 zł !!! - sami przyznacie, że grzechem było nie brać :) Będą idealne na nadchodzącą wiosnę. Śniegowców już chyba nie opłaca się kupować, nawet po przecenach wydają mi się dość drogie biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości wykonania. 







1 komentarz:

  1. Tanio. Ja mam conversy i vansy i stwierdxam ze warti wydac na nie triche wiecej a na zalando mozna kupic juz za 140 zl

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy