czwartek, 17 stycznia 2013

Nowe NAGABA za zimę - świetna sprawa !!!

Witam!
Zima w końcu nastała, a ja z myślą o niej już w listopadzie zaopatrzyłam się w nowe buciki. Szukałam, kombinowałam, ale sentyment do regionalnej marki NAGABA pozostał i w efekcie nie znalazł na rynku konkurencji :)
Świetny but, w świetnej cenie. Łącznie z wysyłką obuwie kosztowało mnie niecałe 180 zł i uwierzcie mi, że za skórzany but, bardzo dobrze ocieplony i niezwykle lekki to naprawdę niewiele :)
Do plusów muszę zaliczyć też podeszwę - w bucie w ogóle się nie ślizgam, a poza tym świetnie odprowadza ona wodę, w ogóle nie brudząc obuwia. Jeśli ktoś szuka ciepłych i solidnie wykonanych zimowych  butów, to te mogę polecić z czystym sumieniem :) Obuwie dostępne jest też w kolorze czerwonym i brązowym. Mi jednak ten żółty bardzo przypadł do gustu, gdyż doskonale komponuje się z brązową kurtką i np. niebieskimi czy szarymi spodniami:) Przed pierwszym kontaktem ze śniegiem buty zaimpregnowałam specjalnym środkiem, który zapobiega przebarwianiu się skóry oraz chroni ją przez zbytnim nawilżeniem. Jeszcze raz POLECAM :):):)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy