środa, 23 lipca 2014

Buty turystyczne Arpenaz 50 szare QUECHUA z Decathlonu

Hej!
Dziś chcę Wam zaprezentować mój najnowszy zakup, którego dokonałam w sklepie sieci Decathlon na wrocławskich Bielanach. Z racji tego, że odkąd mamy psiaka, to zdecydowanie częściej spaceruję, więc i obuwie spacerowe stało się potrzebne. Stare NB już idą w odstawkę, a że zbliża się jesień, potrzebne było obuwie na nieco chłodniejsze dni, więc grubsze i z grubszą podeszwą. Wybór padł na buty turystyczne Arpenaz 50 marki Quechua w kolorze szarym.
Dlaczego właśnie one? Dlatego, że spełniły moje wszystkie wymagania. Cena przystępna, kosztują zaledwie 69,99 zł, a do tego wygoda, elegancja i prostota wykonania. Buty naprawdę ładnie prezentują się na nodze, są niezwykle miękkie w środku i bardzo przyjemnie się w nich spaceruje. Pierwsze "trasy" w nich już za mną, ale na razie jest u nas tak gorąco, że najchętniej chodzę w sandałach. W tym obuwiu, w temperaturze powyżej 20 stopni, jest zdecydowanie za gorąco. Jak na tą chwilę - POLECAM :) Kupiłam mój standardowy rozmiar, czyli 40-stkę i pasują idealnie. 
Jeśli nie posiadacie w swojej okolicy sklepu sieci Decathlon, to warto dokonać zakupów przez internet i skorzystać z aktualnej promocji w postaci darmowej wysyłki kurierem. Więcej o tych butach możecie przeczytać na stronie sklepu - Quechua











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy