środa, 15 stycznia 2014

Beżowe botki CATWALK z sieci Deichmann

Hej!
W poprzednim poście pokazałam Wam jedne z dwóch par butów, które kupiłam w sklepie internetowym sieci Deichmann korzystając z promocji "Kup 2 przecenione pary - druga (tańsza) 50% taniej". No i dziś chcę Wam pokazać drugą parę botków, które należą do mej siostry. Sama je wybierała, więc nie oceniam czyjegoś stylu. Nie będę jednak ukrywać, że buciki te bardzo ładnie prezentują się na nodze.
Wspominałam ostatnio, że cena tych botków była wręcz śmieszna, gdyż zapłaciłam za nie jedynie 34,50 zł !!! Co w porównaniu do ceny pierwotnej pokazuje, że zaoszczędziłam ponad 100 zł !!! Buty są wykonane solidnie, choć zastanawiało mnie, czy ostre, metalowe zdobienia z czasem nie zaczną odpadać, ponieważ na pierwszy rzut oka wydawały się być przyklejone (przyszyto jedynie przeźroczyste koraliki). Od wewnętrznej strony butów umieszczono suwak, który ułatwia znacznie ich zakładanie. Z racji tego, że siostra ma mniejszą nogę o około 0,5 numeru, zdecydowaliśmy o zakupie rozmiaru 39. I był to strzał w 10-tkę, ponieważ buty na siostrę pasują idealnie. Ja je ubrałam, byłam w stanie przejść parę kroków (tylko do zdjęć) i musiałam je zdjąć, gdyż mnie uwierały (no, ale w końcu ja noszę 40-stkę). Najważniejsze, że siostra zadowolona, a buty z pewnością wykorzystana przy najbliższej zbliżającej się okazji i pokaże się w nich na jakiejś imprezie :) Wbrew pozorom botki posiadają bardzo stabilną, gumową podeszwę, w której mimo wysokiego obcasa i platformy, ciężko się poślizgnąć. Zapraszam do obejrzenia zdjęć ...






























1 komentarz:

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy