piątek, 27 września 2013

NIKE idą w odstawkę ...


Hej! 
No i stało się ... koniec ery moich biegowych bucików firmy NIKE. Może na upartego dałoby się w nich jeszcze pobiegać, ale powiedziałam dość. Buty po prostu się wybiegały, wybiły, siadła amortyzacja, podeszwa się wytarła (zwłaszcza w okolicach palców), co przy dłuższych dystansach zaczynało być już odczuwalne. Buty przetrwały rok, to naprawdę dużo!
Nigdzie się nie rozkleiły, a przetarcia powstały głównie w mojej winy. Wytarte piętki i element wentylacyjny to zużycia naturalne i powstałe niedawno. Buty jak dotychczas okazały się najlepszymi, jakie miałam! Będę je wspominać z sentymentem :) Jeszcze ich nie wyrzucam, zostawię sobie do koszenia trawy :) 
Oczywiście kupiłam już nowe, innej firmy, ale bardzo podobne :) O tym jednak już w kolejnym poście. Pozdrawiam!


Zdecydowane wytarcie podeszwy w okolicach palców.


Przetarty element wentylacyjny - w obu butach.




Wytarte piętki oraz elementy boczne przy wiązaniu sznurowadeł (to akurat z mojej winy, wskutek ocierania butem o but w czasie biegu).





Zapraszam nam post o moim nowym nabytku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy