czwartek, 4 lipca 2013

Buty ogrodowe z LIDLA :)

Witajcie :)
Dziś pokażę Wam moje buty przydomowe, ogrodowe ... buty, które dadzą się szybko ubrać i zdjąć, w których mogę wyskoczyć wyrzucić śmieci czy skosić trawę. Kto mieszka w domu jednorodzinnym i ma podwórko to wie, że takie obuwie "podręczne" bardzo się przydaje. Buty kupiłam w Lidlu już chyba ponad 2 miesiące temu. Nie zrobiłam jednak zdjęć zaraz po zakupie, dlatego możecie zobaczyć od razu, jak wyglądają po jakimś niewielkim okresie użytkowania.
Kosztowały mnie 19,99 zł i są w rozmiarze 40, zatem tym, który noszę. W przypadku ubrań z Lidla jest nieco inaczej, ponieważ ichniejsze M-ki są na mnie za duże i muszę kupować S-ki (a mam 172 cm wzrostu!). Buty są wykonane w całości z gumy, wewnątrz dołożono wkładkę, która jednak już nieco się wyciera (do jej zużycia jednak przyczynił się mąż, który jednego dnia - pod mą nieobecność - raczył chodzić w tych butach, a że nogę ma większą, to szybko w piętach wytarł tą wkładkę ... myślę jednak, że po mym wykładzie już nigdy mych butów nie będzie próbował zakładać:). Obuwie jest ogólnie dość sztywne, ale jak dla mnie wygodne. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu zwłaszcza dlatego, że buty można łatwo wymyć czy wyszorować. Na pewno też porządna i grupa podeszwa sprawi, że wytrwają dłużej niż jeden sezon. A może ktoś z Was też ma takie obuwie w swoim domu? Pochwalcie się i napiszcie, czy jesteście z niego zadowoleni :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy