sobota, 1 czerwca 2013

Sandały na obcasie ... siostrzane :)

Witajcie w Dniu Dziecka :)
Dziś chciałam pokazać Wam sandałki na obcasie, które już znudziły się mojej siostrze i postanowiła mi je podarować. A że mamy ten sam rozmiar stopy, to głupio było nie skorzystaj z prezentu. Buty mało używane,a z tego co zdążyłam się zorientować, to zostały kupione w Deichmannie za około 90 zł. Szczerze przyznam, że nie wiem, czy długo w nich będę w stanie wytrzymać ze względu na sztuczne tworzywo, z którego zostały wykonane ...
Wydaje mi się, że nieźle mogę obetrzeć sobie w nich stopę, ponieważ paski są dość sztywne i ostro wykończone. No, ale nic, poczekamy - zobaczymy. Przy najbliższej okazji buty zostaną wypróbowane. Na razie jednak pogoda nam nie sprzyja, jest zimno i wciąż pada deszcz, więc muszą poczekać na słońce i upał :) Zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć ... nie wracajcie uwagi na napuchniętą prawą kostkę, ale zdjęcia były robione chyba ze 2 czy 3 tygodnie temu, kiedy noga była świeżo po kontuzji. Na dzień dzisiejszy jest z nią już w zasadzie wszystko ok.













1 komentarz:

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy