poniedziałek, 11 marca 2013

Nike ... po 8 miesiącach użytkowania :)

Witajcie :)
Oj chciałabym, żeby moje Nike do biegania wyglądały tak pięknie, jak na zdjęciu po lewej. Nie da się jednak ukryć, że jak czegoś się używa, to to się po prostu zużywa :) Dziś pokażę Wam, jak moje buty do biegania wyglądają po około 8 miesiącach użytkowania i po przetrwaniu zimy. Zima w sumie nieco im pomogła, bo w śniegu trochę się domyły, hehe... :)
Muszę wziąć poprawkę na to, że tej zimy w bieganiu pomogła mi nieco bieżnia i myślę, że spokojnie można założyć, że jakiś miesiąc przebiegłam właśnie na niej, w najtańszym modelu butów firmy Kalenji (odsyłam do postów w tym temacie:). Zatem po korekcie zakładam, że Nike czynnie używane były przez 7 miesięcy, w zasadzie codziennie przebiegałam w nich dystans około 6 km.
Co zauważyłam? Jakie mam odczucia związane z tymi butami?
1. Świetna podeszwa! Gruba i bardzo wytrzymała, trudno ścieralna (mimo biegania w większości po asfalcie). Sami zresztą zerknijcie na zdjęcia, ciężko dostrzec zużycie podeszwy, co w przypadku Pum lub moich pierwszych Kalenji do biegania było łatwo zauważalne.

BUTY NOWE (SIERPIEŃ 2012):





BUTY UŻYWANE (MARZEC 2013):
Zauważalne zużycie podeszwy na czubkach butów oraz w śródstopiu.





2. Twarde podbicie... buty już tak nie amortyzują, jak na samym początku. Czuję, że są już wybite, ale grubość podbicia sprawia, że nie czuję jeszcze każdego kamyczka, na który wbiegnę :)

BUTY NOWE (SIERPIEŃ 2012):





BUTY UŻYWANE (MARZEC 2013):
Na pewno są brudniejsze, tego nie da się ukryć :)




3. Przetarcie ... jedyna rzecz, jaka została w bucie uszkodzona, to przetarcie materiału przy górnym wiązaniu sznurowadła w prawym bucie (w lewym wszystko jest ok). Co ciekawe - zapiętki się jeszcze nie wytarły :) 



Uszkodzenie to jest spowodowane przeze mnie. W trakcie biegu parę razy otarłam jednym butem o drugi, no i stało się ... Przetarcie powstało w wyniku takiego ruchu, jak na zdjęciu poniżej. Nie jest to jednak wada, która przeszkadza mi w użytkowaniu butów.



PODSUMOWUJĄC:
Jestem na TAK! Buty jak na razie spisują się rewelacyjnie i jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy