czwartek, 28 lutego 2013

Cudowne NEW BALANCE mego męża !!!

Witajcie :)
Mój mąż, tak jak i ja, polubił markę New Balance i ostatnio zaopatrzył w dwie pary butów tej firmy. Dziś zaprezentuję Wam pierwszą z nich. To klasyczny model 574, prosty krój, leciutkie i niesamowicie wygodne. Dodatkowo świetnie prezentują się na nodze, można je nosić zarówno do długich, jak i krótkich spodni. Dla mnie zakup świetny :) Buty zostały kupione przez internet za (o ile dobrze pamiętam) ok. 190 zł.
Gdyby tylko były takie buciki w moim rozmiarze, to ani chwili nie zastanawiałabym się nad ich kupnem. Jedyny minus jest taki, że w deszczu w nich nie pochodzimy, bo buty w całości pokryte są materiałem, z elementami zamszu. Kolor, jak widać na zdjęciach jest granatowy, w rzeczywistości jeszcze ciemniejszy, niż na fotkach. Rozmiar z metki, to 42,5. Biorąc pod uwagę to, że marka New Balance ma zaniżoną rozmiarówkę o jeden numer, to jest prawie ok, bo mąż normalnie nosi rozmiar 42. Napisałam prawie, gdyż w tym momencie buty są "na styk", ale mając doświadczenie z moimi cichobiegami tej firmy wiem, że but tego typu jeszcze się z czasem nieco rozejdzie. Mąż chwali, że są mięciutkie w środku, więc zapraszam do obejrzenia zdjęć, bo moim zdaniem warto zwrócić uwagę na ten model Panowie :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy