wtorek, 15 stycznia 2013

New Balance ... kolejne w mej kolekcji :)

Witam !
Wszystkiego dobrego w tym nowym roku Wam życzę. Oj długo mnie tu nie było, nawet bardzo długo ... ale cóż - są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.
Dziś pokażę Wam jeden w moich najnowszych nabytków - trampki New Balance. Buty zostały kupione przeze mnie za pośrednictwem Allegro. Cena była dość okazyjna, więc się skusiłam i nie żałuję :)
Jak na markę NB, to 99 zł za takie buty to cena śmiesznie niska (pomijam oczywiście moją wrodzoną słabość do tej firmy:) Grzechem byłoby ich nie kupić. Jak widzicie na zdjęciach buty sięgają ponad kostkę i idealnie sprawdziły się jeszcze jesienią, gdy nie było przymrozków (mają cienką podeszwę, więc na mrozy się nie nadają).
Bardzo odpowiadała mi też ich kolorystyka, połączenie szarości ze zgniłą zielenią to coś, co lubię :) Buty były dostępne również w wersji czarno - czerwonej, ale w tej opcji wykonano je z nieco innych materiałów, które mi nie odpowiadały. Kupiłam rozmiar 41 i buty pasują na mnie idealnie, choć normalnie noszę 40-stkę. Pamiętajcie jednak, że New Balance ma zaniżoną rozmiarówkę.
Buty leciutkie i bardzo wygodne, a więc i godne polecenia :) A Wam jak się podobają?











1 komentarz:

  1. Bardzo fajne buty. Czy są jeszcze dostępne gdzie? Szukam na http://www.spartoo.pl/New-Balance-b337.php i nie ma, a wydaje mi się, że to największy sklep tego typu. Nie lubię Allegro.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy