piątek, 25 maja 2012

Przeglądamy balerinki tego sezonu ...

iberiana.webs.com
Hej :)
Nie wiem dlaczego, ale zawsze jak myślę o balerinkach, to na myśl nasuwa mi się pojęcie "primabalerina" :) Może jakiś tam one związek ze sobą mają, choć baletki i baleriny nieco się od siebie różnią. Muszę wczytać się w historię tego obuwia. Swoją drogą zawsze marzyłam o pójściu na przedstawienie baletowe, ale jak już coś się ciekawego trafiało we Wrocławiu, to zawsze dowiadywałam się o tym za późno i o biletach mogłam jedynie pomarzyć. Ale mam nadzieję, że jeszcze spełnię tą swoją zachciankę i to nie jeden raz :)
Wracając jednak do sedna sprawy. W dzisiejszym poście krótki przegląd najmodniejszych w tym sezonie balerinek. Czym się one wyróżniają w porównaniu z rokiem poprzednim? Przede wszystkim są kolorowe, a ja uwielbiam kolory :) Zresztą, co tu dużo pisać, sami zobaczcie :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy