piątek, 11 maja 2012

Kasia Tusk i jej sandały - odsłona trzecia :)

makelifeeasier.pl
Witam:)
Dziś trzecia, nie mam pojęcia czy ostania, odsłona sandałowej kolekcji Katarzyny Tusk. Szczerze mówiąc, to patrząc na sandały Kasi, które Wam pokażę w tym poście, mam ochotę pójść do sklepu i kupić sobie takie same :) Tylko, czy ja dam radę chodzić po wrocławskich, dziurawych chodnikach na takim obcasie? Myślę, że wątpię :)
To kolejne obuwie zakupione w sklepie ZARA. Mam wrażenie, że Kasia ma słabość do tej marki albo też ta marka zaczyna ją sponsorować :) W każdym bądź razie te sandałki są przepiękne, a zwłaszcza zastosowane w nich zestawienie kolorystyczne :)
Połączenie beżu, czerni i pomarańczy naprawdę okazało się strzałem w dziesiątkę. Bardzo podoba mi się również wykończenie sandałków wokół pięty. Wydaje się, że wyższy stan, okalający nieco kostkę powoduje, że stopa w tym obuwiu czuje się bardziej stabilna i jest mniej narażona na jakieś uszkodzenia (np. w wyniku przesunięcia). Buty świetne, doskonale pasują do jeansów, jak i eleganckiej, wieczorowej sukienki. Kasiu - brawo za ten zakup! Warto wspomnieć, że cena butów nie jest jakoś strasznie wygórowana i wynosi 169 zł. Myślę, że za taką kwotę można się na nie skusić. Poniżej pokazuję Wam również inne dostępne w sklepie zestawienie kolorystyczne tych butów.



makelifeeasier.pl
makelifeeasier.pl
makelifeeasier.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy