środa, 9 maja 2012

Kasia Tusk i jej sandały - odsłona pierwsza :)

makelifeeasier.pl

Hej!
Przez ten majowy weekend przestałam zaglądać na wiele stron internetowych, w zasadzie to przestałam włączać komputer :) Zapomniany został przez to również blog prowadzony przez Katarzynę Tusk. Ostatnio jednak przejrzałam jej najnowsze wpisy i zauważyłam, że garderoba Kasi powiększyła się o kilka par butów. Ma to pewnie związek z nowym sezonem wiosenno - letnim, gdyż obuwie to ewidentnie nadaje się jedynie do użytkowania w słoneczne i ciepłe dni :)
Nie da się ukryć, że buciki nieco się różnią od tych, które Kasia prezentowała nam dotychczas. No, ale Kasia przecież lubi propagować nowe trendy w modzie. Dziś skupię się na jej czarno - srebrnych sandałkach na szpilce, które zakupiła w Zarze.
makelifeeasier.pl
Szczerze mówiąc, to nie pamiętam, czy Kasia już je kiedyś prezentowała, czy nie. Wydaje mi się jednak, że to w miarę nowy nabytek :) Co można powiedzieć o tych butach? Duży obcas, który widać, że utrudnia poruszanie się po kostce brukowej. Patrząc na stopy Kasi odnoszę wrażenie, że nie czują się one w tych butach zbyt pewnie i stabilnie, a do tego stopy nieco uciekają na boki... Ja pewnie już dawno wywinęłabym w nich orła :) Sam krój buta jednak bardzo mi się podoba, prosty i elegancki. Obuwie nadaje się zarówno do pracy, jak i na wesele. Na dłuższą metę jednak obawiam się, że noga może się w nich trochę męczyć. A Wy co sądzicie? Może macie w swojej szafie podobne sandały? Jeśli tak, to napiszcie, jak się je nosi i czy są wygodne :)
makelifeeasier.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy