środa, 30 maja 2012

K. Tusk & M. Foremniak w butach z ZARY, która lepiej?

Hej :)
Dziś proponuję mały pojedynek. Nie wiem skąd mi się to wzięło, ale jakoś przeczuwałam, że buty z tegorocznej kolekcji ZARY podbiją rynek polskich gwiazd. No i długo nie musieliśmy czekać na to, by pojawiły się one na czerwonym dywanie. Jako pierwszą zobaczyłam w nich parę tygodni temu Katarzynę Tusk. Parę dni temu natomiast w identycznym obuwiu pojawiła się na salonach Małgorzata Foremniak. Jak sądzicie, która z pań wypadła lepiej? 
A może obie wyglądają świetnie w tym obuwiu? Tak się zastanawiam, czy w przypadku Małgorzaty Foremniak nie lepiej byłoby ubrać tych bucików, ale w wersji niebieskiej? Czy nie uważacie, że bardziej pasowałyby one do jej błękitnej sukienki? To taki temat do dyskusji :)


Ciężko jest mi powiedzieć, która z pań lepiej prezentuje się w tym obuwiu. Bardziej jednak, chyba ze względu na kolorystykę stroju, podoba mi się Kasia Tusk. Buty zostały w tym przypadku idealnie skomponowane z resztą stylizacji, co Małgosi Foremniak chyba jednak nie do końca się udało... Poniżej mała konfrontacja - sami oceńcie, która lepsza :)

Foremniak pokazuje nogi! (ZGRABNE?)
pudelek.pl
makelifeeasier.pl
Foremniak pokazuje nogi! (ZGRABNE?)
pudelek.pl
makelifeeasier.pl
Foremniak pokazuje nogi! (ZGRABNE?)
pudelek.pl
makelifeeasier.pl
Foremniak pokazuje nogi! (ZGRABNE?)
pudelek.pl
makelifeeasier.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o pisanie przemyślanych komentarzy

Podobne wpisy